Veelgestelde vragen
Hier vindt u wellicht antwoord op uw vragen. Als dit niet het geval is kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Status van de bestelling
U kunt de status van uw bestelling op elk moment controleren door op Mijn account rechtsboven op de site te klikken. Hier vindt u een overzicht van al uw bestellingen waarin de status van uw bestelling te zien is. Hiervoor moet u eerst Inloggen. U hebt uw inloggegevens per mail gehad na uw eerste bestelling.
In het onderstaande overzicht ziet u de verschillende statussen en hun betekenis:
In de wacht
We hebben uw bestelling ontvangen en zullen deze zo snel mogelijk verwerken.
In behandeling
We hebben uw bestelling in behandeling genomen.
Verstuurd
De bestelling heeft u reeds ontvangen of is naar u onderweg.
Geannuleerd
De bestelling zal niet worden uitgeleverd.
Als u de bestelling niet binnen de levertijd ontvangen heeft, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. Heeft u uw bestelling daarna nog steeds niet ontvangen, neem dan via deze site contact met ons op. Als u ook uw bestelnummer vermeldt kunnen wij sneller reageren.
Dit is mogelijk zolang wij het artikel nog niet verstuurd hebben. U kunt uw order annuleren door contact met ons op te nemen via de site of via de telefoon. Als uw bestelling al is verstuurd kunt u na contact met ons te hebben opgenomen uw bestelling of een deel daarvan retour zenden. Bij voorkeur voldoende gefrankeerd.
Verzending en verzendkosten
Uw bestelling wordt binnen 5 werkdagen verzonden. Mocht dit door omstandigheden niet mogelijk zijn dan ontvangt u hier bericht van.
Uitgeverij de Kandelaar vraagt u een kleine bijdrage in de verzendkosten. Let op, bij de ontvangst van uw bestelling vindt u de definitieve factuur. Hierop staan ook de verzendkosten vermeld. We verzoeken u vriendelijk om het gehele bedrag, inclusief verzendkosten naar ons over te maken. Dit hoeft u dus pas na ontvangst van de goederen te doen.
Retouren
Het artikel kan binnen 7 dagen retour gestuurd worden. Uitgeverij de Kandelaar accepteert alleen de volgende retouren:
- Het artikel verkeerd in de oorspronkelijke onbeschadigde staat.
- Het poststuk is voldoende gefrankeerd.
U kunt uw artikel(en) retour sturen naar:
Uitgeverij de Kandelaar
Wilhelminastraat 21
2011 VJ Haarlem
Na ontvangst krijgt u uw geld direct overgemaakt.
Betalen
U kunt uw bestelling betalen door het verschuldigde bedrag naar ons over te maken op NL 25 ABNA 0532 6412 72 t.n.v. ‘Uitgeverij de Kandelaar’. Vermeld hierbij altijd uw bestelnummer.
Let op, bij de ontvangst van uw bestelling vindt u de definitieve factuur. Hierop staan ook de verzendkosten vermeld. We verzoeken u vriendelijk om het gehele bedrag, inclusief verzendkosten naar ons over te maken. Dit hoeft u dus pas na ontvangst van de goederen te doen.
Account / Klantgegevens
Onder het inlogformulier staat een link met wachtwoord vergeten. Door hierop te klikken komt u op een pagina waar u uw e-mail adres kunt invullen. Binnen enkele minuten nadat u uw e-mailadres heeft ingevoerd, ontvangt u een e-mail van ons met daarin verdere instructies.
Bij de laatste stap van het bestelproces heeft u de mogelijkheid om uw persoonlijke gegevens te wijzigen.
Indien u niets wilt bestellen maar wel uw gegevens wilt wijzigen kunt u inloggen in uw account. Op de pagina Mijn account kunt u uw gegevens wijzigen.
Dit kunt u doen op de homepagina van deze site. Aan de rechterkant van de pagina kunt u uw e-mail adres opgeven. Indien u de nieuwsbrief per post wilt ontvangen is dit ook mogelijk.