Veelgestelde vragen

Hier vindt u wellicht antwoord op uw vragen. Als dit niet het geval is kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Status van de bestelling

U kunt de status van uw bestelling op elk moment controleren door op Mijn account rechtsboven op de site te klikken. Hier vindt u een overzicht van al uw bestellingen waarin de status van uw bestelling te zien is. Hiervoor moet u eerst Inloggen. U hebt uw inloggegevens per mail gehad na uw eerste bestelling.

In het onderstaande overzicht ziet u de verschillende statussen en hun betekenis:

In de wacht
We hebben uw bestelling ontvangen en zullen deze zo snel mogelijk verwerken.

In behandeling
We hebben uw bestelling in behandeling genomen.

Verstuurd
De bestelling heeft u reeds ontvangen of is naar u onderweg.

Geannuleerd
De bestelling zal niet worden uitgeleverd.

Als u de bestelling niet binnen de levertijd ontvangen heeft, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. Heeft u uw bestelling daarna nog steeds niet ontvangen, neem dan via deze site contact met ons op. Als u ook uw bestelnummer vermeldt kunnen wij sneller reageren.

Dit is mogelijk zolang wij het artikel nog niet verstuurd hebben. U kunt uw order annuleren door contact met ons op te nemen via de site of via de telefoon. Als uw bestelling al is verstuurd kunt u na contact met ons te hebben opgenomen uw bestelling of een deel daarvan retour zenden. Bij voorkeur voldoende gefrankeerd.

Verzending en verzendkosten

Uw bestelling wordt binnen 5 werkdagen verzonden. Mocht dit door omstandigheden niet mogelijk zijn dan ontvangt u hier bericht van.

Uitgeverij de Kandelaar vraagt u een kleine bijdrage in de verzendkosten. Deze is afhankelijk van de grootte en het gewicht van de bestelling.

Retouren

Het artikel kan binnen 7 dagen retour gestuurd worden. Uitgeverij de Kandelaar accepteert alleen de volgende retouren:

  • Het artikel verkeerd in de oorspronkelijke onbeschadigde staat.
  • Het poststuk is voldoende gefrankeerd.

U kunt uw artikel(en) retour sturen naar:

Uitgeverij de Kandelaar
Charlotte van Pallandtlaan 25
2104 SN Heemstede

Na ontvangst krijgt u uw geld direct overgemaakt.

Betalen

U kunt Uitgeverij de Kandelaar op verschillende manieren betalen:

  • Via acceptgiro
  • Via internetbankieren

Vermeld altijd uw bestelnummer. U ontvangt onze bankgegevens zodra uw bestelling is geplaatst.

Account / Klantgegevens

Onder het inlogformulier staat een link met wachtwoord vergeten. Door hierop te klikken komt u op een pagina waar u uw e-mail adres kunt invullen. Binnen enkele minuten nadat u uw e-mailadres heeft ingevoerd, ontvangt u een e-mail van ons met daarin verdere instructies.

Bij de laatste stap van het bestelproces heeft u de mogelijkheid om uw persoonlijke gegevens te wijzigen.

Indien u niets wilt bestellen maar wel uw gegevens wilt wijzigen kunt u inloggen in uw account. Op de pagina Mijn account kunt u uw gegevens wijzigen. 

Dit kunt u doen op de homepagina van deze site. Aan de rechterkant van de pagina kunt u uw e-mail adres opgeven. Indien u de nieuwsbrief per post wilt ontvangen is dit ook mogelijk.